Jak kupować?
Krok 1 – Wybierz interesujące Cię klucze
Wybierz interesujące Cię klucze i dodaj je do koszyka za pomocą “Kup teraz“. Koszyk możesz dowolnie modyfikować dodając do niego nowe produkty, zmieniając ich ilość lub je usuwać aż do czasu skompletowania całego zamówienia.
Krok 2 – Złóż zamówienie
Gdy Twoje zamówienie jest już kompletne kliknij “ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE“. Funkcja ta poprowadzi Cię do dalszego etapu gdzie będziesz miał do wyboru dwie opcje w zależności od tego czy jesteś nowym klientem, czy posiadasz już u nas konto.
– Jeżeli nie posiadasz u nas konta wybierz “nowy klient” (opcja zaznaczona domyślnie). W polu Adres email wpisz swój email i zaznacz akceptację regulaminu.
– Jeżeli posiadasz już u nas konto wybierz “istniejące konto“, wpisz swój adres email, hasło oraz zaznacz akceptację regulaminu.
Gdy wszystkie dane są już wypełnione kliknij “ZAPŁAĆ” by zostać przeniesionym do podsumowania zamówienia.
Krok 3 – Podsumowanie zamówienia
Po kliknięciu “ZAPŁAĆ” twoje zamówienie zostanie zarejestrowane u nas w systemie, pojawi się również w panelu Twojego Konta, jednak będzie posiadało status nieopłacone.
Krok 4 – Zapłać za zamówienie
Po kliknięciu w przycisk “ZAPŁAĆ” będziesz miał do wyboru kilka metod płatności:
– Płatność online poprzez Dotpay Sp. Z o.o. za pomocą płatności internetowych: do wyboru większość polskich banków. (Jeśli nie posiadasz konta bankowego opcja “Przekaz/przelew tradycyjny” pozwoli Ci dokonać płatności w dowolnym banku, na poczcie i we wszystkich uprawnionych do tego placówkach).
– Płatność poprzez usługi SMS premium oraz IVR ( połączenie telefoniczne) realizowane przez firmę Justpay
Wybierz rodzaj płatności, który jest dla Ciebie najdogodniejszy i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Jeżeli chciałbyś dokonać wpłaty później, Twoje nieopłacone zamówienie aktywne jest do 3 dni od złożenia. Przejdź do Panelu Swojego konta i kliknij status “nieopłacone”. W przypadku “przegapienia” ww. 3 dni nie martw się na zapas! 🙂 Wszelkie nieopłacone zamówienia usuwane są po miesiącu.
Krok 5 – Realizacja Zamówienia – Automat 24/7
Po poprawnym dokonaniu płatności zostaniesz z powrotem przekierowany na stronę naszego sklepu i ukaże Ci się informacja o poprawnym przeprowadzeniu transakcji. Klucze automatycznie zostaną wysłane na email podany podczas składania zamówienia a w panelu klienta status zamówienia zmieni się na opłacone.
Jeżeli płatność nie została dokonana poprawnie możesz wykonać ją jeszcze raz przechodząc do swojego Panelu Klienta i klikając w status “nieopłacone”.
Krok 6 – Zakup udany
Jeżeli wszystkie kroki udało Ci się przejść poprawnie w swojej skrzynce pocztowej będziesz miał wszystkie zamówione klucze. Jeżeli byłeś nowym klientem to otrzymasz również dane do logowania do swojego konta.
Pamiętaj aby wrócić do swojego Panelu Klienta i wystawić nam opinię jak przebiegała transakcja – opinia ta będzie nam bardzo pomocna i pomoże budować zaufanie naszych klientów.
UWAGA – Każde nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie usunięte po miesiącu czasu. Tylko w wyjątkowych sytuacjach przywrócone zostaną punkty partnerskie, które posłużyły do obniżenia ceny widniejącej w takim zamówieniu. Prosimy o rozważne korzystanie z punktów partnerskich!
Złożenie zamówienia nie rezerwuje kluczy, a co za tym idzie prosimy o rozważne zakupy!
W razie jakichkolwiek problemów i pytań służymy pomocą poprzez email, komunikator Gadu-Gadu oraz telefonicznie od godziny 9:00 do 20:00. Czekamy również na wasze opinie i sugestie. Dążymy do tego, aby to miejsce w pełni spełniało wasze oczekiwania.
Zapraszamy do zakupów!
goldkeys.pl